Tünete van?

Egyeztesse digitális asszisztensünkkel, hogy biztosan a megfelelő szakemberhez kerüljön!

Tünetegyeztetés

Önre szabva!

Egyedi bionformatikai rendszert állítottunk az Ön gyógyulásának szolgálatába. Engedje, hogy orvosunk előre felkészüljön a személyre szabott vizsgálatára!

A regisztrációval töltött 5 percét számos kényelmi szolgáltatással háláljuk meg:

– online időpontfoglalás
– azonnali leletelérés

Részletek

Egyéni gyógytorna kezelések

A gyógytorna az egyik legősibb terápiás ág, melyet a megelőzésben, a gyógyításban, valamint az utóbbi időben a rekreációban és a rehabilitációban is egyaránt alkalmaznak. A fizioterápia konzervatív módszer, mely mozgásszervi-, belgyógyászati-, neurológiai-, és egyéb betegségek megelőzését, gyógyítását célozza.

Milyen problémákra ajánljuk a gyógytornát?

Mindenképpen ajánlott olyan betegeknek, akik mozgásszervi problémákkal, ízületi gyulladással, ízületi kopással, sportsérülésekkel vagy gerincbántalmakkal (derékfájás, hátfájás, nyakfájás) küzdenek. A gyógytorna emellett segít a rehabilitációban, a tartásjavításban, valamint serkenti a vérkeringést is.

A gyógytorna nagyon fontos szerepet játszik a műtétek, balesetek és sportsérülések utáni rehabilitációs időszakban. A két leggyakoribb sportsérülés a bokaszalag szakadás és a térdízületi keresztszalag szakadás. A gyógytorna erősíti az izmokat, biztosítva az ízületek stabilitását. Rendszeres gyógytorna mellett kb. 7-8 hét múlva terhelhető teljesen a sérült ízület.

Mit nyújt a gyógytorna?

Egyéni, személyre szabott gyógytorna programmal várjuk a pácienseket, hiszen így lehet a legeredményesebben kezelni a mozgásszervi problémákat. A gyógytorna magában foglalja a prevenciót, a tartásjavítást, valamint az ízületi mozgásterjedelem javítását is. Klinikánkon a McKenzie gyógytornát is megtanítjuk pácienseinknek, amelynek nagy előnye, hogy akár otthon is lehet alkalmazni, valamint nem igényel különösebb eszköztárat.

A McKenzie gyógytorna

A legtöbben ma hátfájással, derékfájással, nyakfájdalommal és ízületi problémákkal fordulnak orvoshoz. A mozgásszervi megbetegedések jellemzően nemcsak fájdalommal, hanem mozgáskorlátozottsággal is járnak. A betegek arról számolnak be, hogy olyan mindennapi egyszerű dolgok is problémát okoznak, mint a lehajolás a cipő bekötéséhez, vagy egy kabát felvétele. A McKenzie gyógytornát végzők saját maguk tehetnek azért, hogy a fájdalom csökkenjen, a mozgás újra könnyebben menjen, és az állapotuk javuljon.

Milyen gyakorisággal ajánlott a gyógytorna?

Heti kétszer fél óra a leghatékonyabb, de ha van rá lehetőség, akár heti háromszor is ajánlott!

Hogyan zajlik a torna?

A gyógytorna fő feladata az izmok tónusának helyreállítása, az ízületi mozgásterjedelem növelése és a keringés javítása. Gyakorlatok szempontjából a legfontosabb a páciens diagnózisa, kora, neme, súlya, izomtónusa, aktuális állapota. A torna-feladatok nem a tüneteket enyhítik, hanem a fájdalom okát szüntetik meg.

Van-e kockázata a kezelésnek, jár-e fájdalommal?

A gyakorlatok a legnagyobb körültekintéssel zajlanak, gyógytornászunk pedig külön figyelmet fordít arra, hogy a mozdulatok kíméletesek legyenek, és a páciens lehetőleg ne érezzen fájdalmat közben. Mivel mindenkinek egyéni igényei vannak, ezért fontosnak tartjuk, hogy személyre szabva találjuk meg a leghatékonyabb módját a tornának.

Miért válassza a CMC Déli Klinika® gyógytorna programját?

Központunkban gyógytornász- fizioterapeuta személyre szabott gyakorlatokkal várja a gyógyulni vágyókat. Az általa alkalmazott gyógytornával olyan gyakori mozgásszervi betegségeket is eredményesen kezel, mint például a gerincsérv. Gyógytorna programunk számos probléma esetén segíthet, amely az ülő életmódhoz, sportsérüléshez, vagy más elváltozáshoz kapcsolódik.

📱 +36-1-999-0640
📧  [email protected]