Tünete van?

Egyeztesse digitális asszisztensünkkel, hogy biztosan a megfelelő szakemberhez kerüljön!

Tünet egyeztetés

Önre szabva!

Egyedi bionformatikai rendszert állítottunk az Ön gyógyulásának szolgálatába. Engedje, hogy orvosunk előre felkészüljön a személyre szabott vizsgálatára!

A regisztrációval töltött 5 percét számos kényelmi szolgáltatással háláljuk meg:

– online időpontfoglalás
– azonnali leletelérés
– ingyenes parkolás

Részletek

Személyre szabott infúziós és injekciós kezelések

Az infúziós és injekciós kezelések előnye, hogy a hatóanyagokat közvetlenül a vérkeringésbe juttatjuk (intravénás infúzió vagy intravénás injekció formájában), így:

• a gyomor-bélrendszer megkerülésével a gyógyszerek hatása sokkal gyorsabban érvényesül, elkezdődik
  • sokkal intenzívebb gyógyszerhatás érhető el
  • akár többféle hatóanyag is kombinálható nagyobb koncentrációban az optimális és gyors hatás eléréséhez

Az Ön személyre szabott infúziós és/vagy injekciós kezelésének az elkezdéséhez orvosi javaslat szükséges, minden esetben az Ön kezelőorvosa, vagy a CMC Déli Klinikán rendelő szakorvosaink határozzák meg az Ön számára megfelelő kezelést (a kezeléshez szükséges gyógyszerek/hatóanyagok típusait, mennyiségeit, a kezelés(ek) időtartamát illetve a kezelés eredményességét monitorozó kontroll vizsgálatok időpontjait).

A kezelőorvos előzetesen részletesen tájékoztatja Önt a szükséges infúziós vagy injekciós kezelés(ek) előnyeiről, esetleges kockázatairól, valamint a kezelés elmaradásának a veszélyeiről is.

Az ambuláns infúziós, injekciós kezeléseket Ön elegáns, diszkrét környezetben veheti igénybe a CMC Déli Klinikán.

A kezelések kényelmesen, előzetes időpont előjegyzés alapján történnek, Önnek csak arra az időre szükséges befeküdnie, amíg az infúziós kezelés megtörténik, amely általánosságban 30-90 perc az alkalmazott kezeléstől függően (bizonyos hatóanyagok, betegségek, kórállapotok esetében esetlegesen szükséges lehet néhány órás megfigyelés a kezelést követően)

Az Ön számára optimális injekciós és/vagy infúziós kezelésekre szakembereink személyre szabott állapotfelmérés alapján tesznek javaslatot.

A CMC Déli Klinikán alkalmazott infúziós és injekciós kezelések gyors és hatékony segítséget nyújtanak: 🔎

• az egészség megőrzésben (pl. a védekező rendszer, immunrendszer erősítése), az egyéni rizikófaktorok csökkentésében
  • különböző betegségek megelőzésében (a CMC Déli Klinika® nemzetközi oltóközpont minősítéssel rendelkezik)
  • legyengült, immunhiányos állapotokban a betegek gyorsabb felépülésében, regenerálódásában, roborálásában, tápláltsági állapotuk javításában (speciális tápszerek, immunrendszert erősítő, vitamin stb. kezelések)
  • gyors és hatékony gyulladáscsökkentést, fájdalomcsillapítást igénylő betegségekben (pl. derékfájdalom, isiász, gerinc, ízületi fájdalmak stb)
  • fejfájás, migrén
  • keringés javítás, értágítás – szív és érrendszeri betegségek, érelmeszesedés
  • elhúzódó megfázás, alsó vagy felsőlégúti hurutos (arcüreg, középfülgyulladás, hörghurut), gyulladásos (pl. hólyaghurut) betegségek, vagy ezekre való fokozott hajlam (immungyengeség)
  • bizonyos allergiás vagy bőrgyógyászati betegségek
  • kimerültség, stressz
  • csontritkulás (osteoporosis)

A CMC Déli Klinikán alkalmazott különböző infúziós és injekciós kezelések hatásai: 🔎

• gyors és hatékony gyulladáscsökkentés, fájdalomcsillapítás
  • a tünetek csökkentése, megszüntetése
  • közérzet javulás
  • teljesítőképesség növekedése
  • kimerültség, stressz csökkentése
  • általános állapot, tápláltsági állapot javulása
  • immunrendszer megerősítése, méregtelenítő funkciók javulása
  • hiánytünetek csökkenése/megszűnése
  • keringés javulása

Az infúziós kezelés(ek) előtt különleges előkészület nem szükséges. A szokásos gyógyszereit a kezelés előtt beveheti, étkezhet, folyadékot fogyaszthat. Az infúziós terápia időtartama általában 30-90 perc (az alkalmazott kezeléstől függően).

Fontos, hogy az infúziós kezelést követően Ön gépjárművet ne vezessen, balesetveszélyes munkát ne végezzen, mert a beadott gyógyszerek befolyásolhatják az ehhez szükséges képességeket!

Amennyiben az injekciós vagy az infúziós kezelést nem a CMC Déli Klinikán dolgozó orvos rendelte el, akkor az időpontfoglaláshoz, bejelentkezés kapcsán szükséges megismernünk, hogy a kezelőorvos milyen injekciós vagy infúziós kezelést rendelt, így kérjük, hogy a kezelésekre vonatkozó javaslatot mindenképpen hozza magával, mert az ebben szereplő orvosi információk nélkül az infúziós kezelést nem tudjuk megkezdeni!

📱 +36-1-999-0640
📧  [email protected]