Tünete van?

Egyeztesse digitális asszisztensünkkel, hogy biztosan a megfelelő szakemberhez kerüljön!

Tünet egyeztetés

Önre szabva!

Egyedi bionformatikai rendszert állítottunk az Ön gyógyulásának szolgálatába. Engedje, hogy orvosunk előre felkészüljön a személyre szabott vizsgálatára!

A regisztrációval töltött 5 percét számos kényelmi szolgáltatással háláljuk meg:

– online időpontfoglalás
– azonnali leletelérés
– ingyenes parkolás

Részletek

Komplex Emésztőrendszeri Programjaink

A CMC Déli Klinika® jelentős szakmai gyakorlattal rendelkező szakértői különböző specializált technológiai eljárásokkal segítik az emésztőrendszeri betegségek személyre szabott megelőzését, teljes körű kivizsgálását és komplex kezelését.

Gyomorpanaszok gyors, teljes körű kivizsgálása, kezelése

A gyomorégés, gyomorfájdalom, emésztési zavarok, felfúvódás mögött állhat stressz kiváltotta savtúltengés, vírusos vagy bakteriális fertőzés, csípős, illetve fűszeres ételek, alkohol túlzott fogyasztása miatt bekövetkező „átmeneti gyomorhurut”.

Azonban sok esetben a tünetek mögött súlyosabb betegségek gyomorfekély, felszívódási zavarok, reflux-betegség, a gyomor daganatos betegségei, gyomorrák is állhatnak, így nélkülözhetetlen a megfelelő kivizsgálás és kezelés.

A CMC Déli Klinika® magas szakmai színvonalú, specializált technológiai háttérrel és vezető szakértőivel készséggel áll rendelkezésre:

Gyomorpanaszok esetén kiemelt jelentősége van a megfelelő diétának.  A Páciens igényeit, napi életritmusát (is) figyelembe vevő gyomor kímélő, optimális étrend megtervezésében és  a személyre szabott diéta mindennapi hatékony megvalósításában kérje dietetikus szakembereink segítségét.

A gyomorpanaszok hátterében álló elváltozások, okok megtalálása és ezek megfelelő kezelése komplex feladat, amely az esetek nagy részében csak több szakember együttes gondolkodásával és koncentrált erőfeszítéseivel valósítható meg.

CMC-TEAM® vélemény megrendelése

Bélbetegségek, táplálkozási zavarok gyors kivizsgálása, komplex kezelése

A CMC Déli Klinika® nemzetközileg is elismert gasztroenterológus szakértői készséggel állnak rendelkezésre:

• emésztőrendszeri panaszok, felszívódási zavarok, tünetek (puffadás, teltségérzés, hasi fájdalom, görcsök, hasmenés, székrekedés, véres széklet, szurokszéklet stb) magas szakmai színvonalú, gyors és komplex laboratóriumi diagnosztikájában és kivizsgálásában
  • a különböző gyulladásos bélbetegségek (IBD: Crohn betegség, Colitis ulcerosa, IBS: Irritábilis bél szindróma), a vastagbél és a végbél jó és rosszindulatú elváltozásainak (vastagbél polyp, adenoma, vastagbélrák, végbélrák, divertikulózis, diverticulitis stb), fertőzéses megbetegedéseiben  (pl. Clostridium difficile fertőzés) illetve különböző felszívódási zavarainak (malabszorpció, lisztérzékenység, glutén érzékenység, malabszorpciós szindróma) gyors, teljes körű laboratóriumi, endoszkóposképalkotó és molekuláris diagnosztikai/genetikai kivizsgálásában valamint ezen betegségek kezelésében

Amikor kellemetlen tünetek megjelennek sajnos a legtöbb esetben halogatjuk a kivizsgálást, amelynek az oka legtöbb esetben a bizonytalanság és a félelem. Fontos tudni viszont, hogy ezen betegségek esetében (is) a korai felismerés alapvető fontosságú, sokszor életmentő lehet! Ezért nem érdemes késlekedni, szakértőink diszkrét környezetben, gyorsan és fájdalommentesen végzik el a szükséges vizsgálatokat.

📧  [email protected]

Az emésztési, táplálkozási zavarok, bélbetegségek esetében kiemelt jelentősége van a megfelelő diétának.  A Páciens igényeit, napi életritmusát (is) figyelembe vevő, az emésztést és a megfelelő bélműködést támogató optimális étrend megtervezésében és  a személyre szabott diéta mindennapi hatékony megvalósításában dietetikus szakembereink segítenek.

Az emésztési, táplálkozási zavarok, bélbetegségek hátterében álló elváltozások, okok megtalálása és ezek megfelelő kezelése komplex feladat, amely az esetek nagy részében csak több szakember együttes gondolkodásával és koncentrált erőfeszítéseivel valósítható meg.

Online időpontfoglalás dietetikusainkhoz:

Ételintoleranciák

Amennyiben elhúzódó, krónikus gyomor-bélrendszeri panaszai vannak (puffadás, teltségérzet, hányinger, hasmenés, gyomor és hasi görcsök, székrekedés) célszerű minél előbb felkeresni a CMC Déli Klinika® ételintolerancia ambulanciáját, ahol magas szakmai színvonalú technológia és széleskörű tapasztalattal rendelkező szakértőink készséggel állnak rendelkezésre az:

Kilégzési tesztjeink segítik a tejcukor (laktózérzékenység, laktózintolerancia) komplex diagnosztikája mellett a táplálék vékonybélen való áthaladási idejének a meghatározását, illetve a vékonybélben kórosan elszaporodott baktériumok indirekt kórismézését, valamint a gyümölcscukor azaz fruktózintoleranciaként emlegetett betegség (emésztési, felszívódási zavar) megfelelő diagnosztizálását is.

📧  [email protected]

Az étel intoleranciák, étel allergiák esetében kiemelt jelentősége van a megfelelő diétának.  A Páciens igényeit, napi életritmusát (is) figyelembe vevő optimális étrend megtervezésében és  a személyre szabott diéta mindennapi hatékony megvalósításában dietetikus szakembereink segítenek.

Az ételintoleranciák, étel allergiák hátterében álló elváltozások, okok megtalálása és ezek megfelelő kezelése komplex feladat, amely az esetek nagy részében csak több szakember együttes gondolkodásával és koncentrált erőfeszítéseivel valósítható meg.

CMC-TEAM® vélemény megrendelése

Végbél betegségek gyors kivizsgálása, komplex kezelése

Véres széklet észlelése, illetve végbélberepedés, végbélfájdalom, fájdalmas székürítés esetén mindenképpen proktológiai kivizsgálás javasolt.

Amikor kellemetlen tünetek megjelennek sajnos a legtöbb esetben halogatjuk a kivizsgálást, amelynek az oka legtöbb esetben a bizonytalanság és a félelem. Fontos tudni viszont, hogy ezen betegségek esetében (is) a korai felismerés alapvető fontosságú, sokszor életmentő lehet! Tehát nem érdemes késlekedni, szakértőink diszkrét környezetben, gyorsan és fájdalommentesen végzik el a szükséges vizsgálatokat.

A proktológiai kivizsgálás során a részletes kórtörténet áttekintése után a szakorvos fizikális vizsgálatot végez, illetve szükség esetén ezt eszközös vizsgálatokkal egészíti ki (endoszkópos vizsgálatok: anoscopia, rectoscopia – végbéltükrözés, rectalis ultrahang vizsgálat, célzott mintavétel, szükség esetén képalkotó és molekuláris diagnosztikai/genetikai vizsgálatok).

📧  [email protected]

Intim panaszok, a végbél betegségei esetében kiemelt jelentősége van a megfelelő diétának.  A Páciens igényeit, napi életritmusát (is) figyelembe vevő, az emésztést és a megfelelő széklet ürítést, bélműködést támogató optimális étrend megtervezésében és  a személyre szabott diéta mindennapi hatékony megvalósításában dietetikus szakembereink segítenek.

A végbél betegségeinek személyre szabott kivizsgálása és kezelése komplex feladat, amely az esetek nagy részében csak több szakember együttes gondolkodásával és koncentrált erőfeszítéseivel valósítható meg.

Komplex Májambulancia

A CMC Déli Klinika® komplex májambulanciáján a májbetegségek korszerű kivizsgálásában és kezelésében nagy szakmai tapasztalattal rendelkező, nemzetközileg is elismert májsebész, hepatológus és intervenciós radiológus szakértőink segítenek a tünetek, panaszok mögött meghúzódó folyamatok, betegségek pontos diagnosztizálásában és a komplex, személyre szabott kezelési stratégia meghatározásában.

Májbetegségek illetve a máj működésének fokozott megterhelésével járó egyéb betegségek esetén kiemelt jelentősége van a megfelelő diétának.  A Páciens igényeit, napi életritmusát (is) figyelembe vevő májkímélő, a máj működését támogató étrend megtervezésében és  ezen személyre szabott diéta mindennapi hatékony megvalósításában kérje dietetikus szakembereink segítségét.

A CMC Déli Klinika® magas szakmai színvonalú, specializált technológiai háttérrel és vezető szakembereivel készséggel áll rendelkezésre:

Gócos májelváltozás(ok) rosszindulatú folyamat(ok) gyanúja esetén a CMC Déli Klinikán® Magyarországon – magán finanszírozásban – elsőként vehetőek igénybe olyan precíziós citológiai vagy finomtű illetve vastagtű biopsziás mintavételi eljárások, amelyekkel több új, speciális technológia alkalmazásával a legpontosabb célzás és így eredményesebb mintavétel érhető el.

📧  [email protected]

A CMC Déli Klinikán® Magyarországon magán finanszírozásban elsőként végzett speciális S-Shearwave technológián alapuló elasztográfiás ultrahang vizsgálatok lehetőséget biztosítanak:

• legkisebb szöveti elváltozások korai felismeréséreés így – többek között – a daganatos betegségek pontos és korai diagnosztizálására
  • a korai diagnózis – és így a hatékonyabb kezelés – elősegítése mellett optimális megoldást biztosítanak az elváltozásból történő célzott citológiai vagy biopsziás mintavételre
  • az eljárásnak igen nagy szerepe van mind a vírusos májgyulladások, mind az ún. zsírmájdiagnosztikájában, valamint az alkoholos májkárosodás előrehaladásának felmérésében
  • ez a technológia korán kimutatja a májrákra gyanús elváltozásokat, így segítve a májrák korai diagnózisát, valamint az alkalmazásával csökkenthető a hagyományos májból történő mintavételek (máj biopsziák) szükségessége

A májbetegségek kivizsgálása és megfelelő kezelése komplex feladat, amely az esetek nagy részében csak több szakember együttes gondolkodásával és koncentrált erőfeszítéseivel valósítható meg.