Tünete van?

Egyeztesse digitális asszisztensünkkel, hogy biztosan a megfelelő szakemberhez kerüljön!

Tünetegyeztetés

Önre szabva!

Egyedi bioinformatikai rendszert állítottunk a gyógyítás szolgálatába! Engedje, hogy orvosunk előre felkészüljön a személyre szabott vizsgálatára!

A regisztrációval töltött 5 percét számos kényelmi szolgáltatással háláljuk meg:

– online időpontfoglalás
– azonnali leletelérés
– ingyenes parkolás

Részletek

Nőgyógyászati-endokrinológia

Komplex nőgyógyászati-endokrinológia ambulancia
a CMC Déli Klinikán

A nőgyógyászati hormonális zavarok személyre szabott diagnosztikája és komplex kezelése a fő profilja a CMC Déli Klinikán működő új ambulanciának, amely a serdülőkori problémáktól kezdve egészen a változókorban illetve az idősebb hölgyek esetében jelentkező panaszok teljeskörű kivizsgálásában illetve a panaszok enyhítésében, a betegségek megfelelő ellátásában nyújt segítséget.

Mikor érdemes felkeresni a komplex nőgyógyászati-endokrinológia ambulanciát? 🔎

Amennyiben a következő tüneteket észleli, javasolt nőgyógyászati szakrendelésünk felkeresése:

• menstruációs zavarok, rendellenes menstruációs vérzés
  • a változókor, menopausa tüneteinek enyhítése, komplex kivizsgálása és kezelése  (CMC-TEAM® vélemény)
  • korai menopausa esetén, ha 40 éves kor előtt a menstruációs periódusok szabálytalanokká válnak, fokozott vérzés(ek) lép(nek) fel, vagy úgynevezett „fantom periódusok” jelentkeznek, amelynek a tünetei hasonlítanak a menstruáció előtti tünetekhez, de vérzés nem következik be
  • pajzsmirigy betegségek
  • hirtelen fogyás vagy hízás
  • PCOS (policisztás ovárium szindróma) – komplex betegség, amely a nőgyógyászati problémák (menstruációs zavarok, meddőség stb) mellett az egész hormonháztartást befolyásolja
  • meddőség

Információ és azonnali időpontfoglalás:

📱 +36-1-999-0640
📧  [email protected]

Tartós súlyproblémák?

Klinikánkon magas orvosszakmai színvonalon foglalkozunk a hormonális eredetű elhízás, inzulin rezisztencia teljes körű kivizsgálásával és személyre szabott komplex kezelésével.

Amennyiben úgy érzi, hogy a

• a rendszeres sportolással és a különböző diétás módszerekkel, „fogyasztó csodaszerekkel” sem sikerül(t) elérni a kívánt testsúlycsökkenést
  • a fokozott elhízási hajlama miatt hiába a megfelelő életmód (kemény edzések, szinte folyamatos diéta) – csak nagyon nehezen tud lefogyni és a nehezen leadott kilók szinte azonnal visszatérnek, sőt gyarapodnak egy „kicsi lazulás” után (jojó effektus)
  • annak ellenére, hogy kevesebbet eszik mégsem tud lefogyni, sőt ….
  • vagy csak az a fogyókúra működik „ideig-óráig” amikor praktikusan alig eszik valamit
  • a hormonális változások (terhesség, menopausa) kapcsán már mindent meg próbált megtenni a plusz kilók ellen, de koncentrált erőfeszítései nem vezetnek/vezettek eredményre
  • a stresszes és rohanó életmód nem teszi lehetővé, hogy elérje és megtartsa az ideális testsúlyát
  • az életkora miatt „csak állandó szélmalom harcot vív a mérleggel” és belefáradt/kezd belefáradni a folyamatos kudarcokba

akkor itt az ideje kideríteni, hogy milyen okok húzódnak meg a háttérben és javasolt igénybe venni a Magyarországon elsőként a CMC Déli Klinikán elérhető integrált rizikófelmérésen és szilárd, tudományos bizonyítékokon alapuló testsúly csökkentő programot!

Információ és azonnali időpontfoglalás:

📱 +36-1-999-0640
📧  [email protected]