Tünete van?

Bizonytalan, hogy kihez fordulhatna panaszával?
Segítünk megtalálni a megfelelő szakrendelésünket!

Tünetkereső

Bioinformatikai gondoskodás ÖNRE szabva:

– Tünet- és orvoskereső
– Azonnali időpontfoglalás
– Online leletkezelés

Engedje, hogy orvosunk előre felkészüljön a vizsgálatra. Foglalást követően ne felejtse el kitölteni az állapotfelmérő adatlapot az online profiljában!

Teljes körű ultrahang vizsgálatok csúcstechnológiával

Mesterséges intelligenciával támogatott, precíziós ultrahang diagnosztika – Magyarországon magánfinanszírozásban elsőként!

Monokristályos ultrahang technológia – áttörés a diagnosztikában

A CMC Déli Klinikán® már elérhető a nemzetközileg is az egyik legkorszerűbbnek tartott ultrahang diagnosztika, amely technológiai és klinikai áttörést jelent, a speciális monokristályos technológiának (S-VUE) köszönhetően kiváló képminőséget (felbontást, leképezési mélységet) valamint az újonnan kifejlesztett S-Vision detektor technológiával együtt prémium teljesítményt, minőséget és így kivételesen pontos, precíziós diagnosztikát biztosít.

Bővebben a speciális monokristályos technológiáról 🔎
Összességében a készülék a technológiai újításoknak köszönhetően magasabb érzékenységgel vizsgál, mint a hagyományos készülékek vizsgálófejei, jobb felbontással, mélyebbre hatol a szövetek szintjén, javítva ezzel a képminőséget és csökkentve a képek zajosságát. Ezáltal olyan esetekben is kiválóan alkalmazható, amikor a rutinban használt készülékek pontossága erősen csökken pl. túlsúlyos páciensek esetében. A jelgenerálás és fogadás, a vizsgálófejek és a képfeldolgozó eljárások optimális összhangja, valamint a hazai/nemzetközi szinten is elismert Szakértőink garantálják a CMC Déli Klinikán® alkalmazott ultrahang diagnosztika prémium teljesítményét és így a precíziós, azaz kivételesen pontos diagnózist. A speciális, monokristályos technológiával készült vizsgálófejek (S-VUE technológia) esetében egyedi gyártástechnológiát alkalmaznak a prémium képminőség érdekében. A vizsgálófejekben található kristálysor egyetlen kristályból növesztve készül, ami által teljesen homogén a felépítése, ezáltal kiváló felbontást, leképezési mélységet és szélesebb ultrahangos sávszélesség tartományt biztosítanak. Az újonnan kifejlesztett S-Vision detektor technológiával együtt – amely a visszaverődő ultrahang szignálokat speciális, digitális szűrési technológiával analizálja – biztosított a kiváló felbontás, a nagyobb mélységi áttekintés, azaz a pontosabb precíziós diagnosztika, valamint csökkenthető a képek zajossága és a műtermékek képződése.

Hogyan zajlik az ultrahang vizsgálat a CMC Déli Klinikán®?

Az ultrahang vizsgálatok döntő többsége előkészületet nem igényel, fájdalommentes, sugármentes, biztonságos és megbízható eljárás, ami kortól függetlenül bármikor megismételhető. A betegnek szabaddá kell tennie a vizsgálandó testrészét, majd fel kell feküdnie a vizsgálóasztalra. A vizsgáló fejre, vagy a vizsgálandó területre az ultrahang terjedését elősegítő gél állagú anyagot teszünk.  A vizsgálat alatt mindössze annyi kellemetlen érzés lehet, hogy a gél hideg, illetve, hogyha a vizsgáló fejjel egy egyébként is fájdalmas területet érintenek.

Időpontfoglalás ultrahang vizsgálatokra:

📱 +36-1-999-0640 📧  [email protected]

Kérdése van?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!