Tünete van?

Bizonytalan, hogy kihez fordulhatna panaszával?
Segítünk megtalálni a megfelelő szakrendelésünket!

Tünetkereső

Bioinformatikai gondoskodás ÖNRE szabva:

– Tünet- és orvoskereső
– Azonnali időpontfoglalás
– Online leletkezelés

Engedje, hogy orvosunk előre felkészüljön a vizsgálatra. Foglalást követően ne felejtse el kitölteni az állapotfelmérő adatlapot az online profiljában!

Pszichológiai konzultáció

A klinikánkon széles körben rendelkezésre álló, több szakmát képviselő szomatikus gyógyító munka mellett nagy hangsúlyt fektetünk a lélek betegségeinek felismerésére és kezelésére is. Munkatársaink magasan képzett, széleskörű gyakorlati tapasztalattal rendelkező szakemberek, céljuk, hogy segítsék a betegségek komplex gyógyítását.

Pszichológusainkat beutaló és várólisták nélkül látogathatják kedves Pácienseink.

Vezérfonalunk az emberközeliség, az empátia és a személyre szabott, egyéni segítségnyújtás.

A lélek betegségeinek kezelésében járatos szakembereink segítséget nyújtanak pácienseinknek nehéz élethelyzeteinek, lelki eredetű problémáinak megoldásában, konfliktusaik feltárásában.

A gyakran előforduló szorongásos betegségek, pánikbetegség, illetve depresszió mellett új élethelyzetek (pl. válás, haláleset, gyász) feldolgozásában, alvási nehézségek megoldásában is segítséget tudnak adni szakembereink. Emellett bizalommal fordulhatnak hozzánk azok a Páciensek is, akiknek célja önmaguk jobb megismerése illetve lelki egészségük megőrzése.

Pszichológiai állapotfelmérés, konzultáció: 15 000 Ft

📱 +36-1-999-0640