Dr. Szentiványi Csilla

Bemutatkozás

Vallom, hogy az orvoslás minden területén, így a reumatológia tárgykörébe tartozó betegségekkel, panaszokkal küzdő páciensek is holisztikus szemlélettel való gyógyítása a legcélravezetőbb. A mozgásszervi tünetek lehetnek önállóan előfordulóak, de ugyanígy lehetnek rendszerbetegség részjelenségei is. A gerinc, váll, kéz, csípő, térd, láb területén a túlerőltetés, kopás (osteoarthrosis), osteoporosis, autoimmun vagy kristály indukálta gyulladások, statikai hibák, postoperatív vagy posttraumás fájdalmak és tünetek, akár az izületekben akár a lágyrészekben, izmokban egyaránt mind a reumatológia tárgykörébe tartoznak. A betegek anamnézis felvétele, fizikális vizsgálata, leleteinek értékelése és szükség esetén kiegészítő vizsgálatok ( képalkotó , labor) javaslata után lehet átfogó képet alkotni a lehető legpontosabb diagnozis érdekében és  terápiás javaslattal való ellátáshoz. Tapasztalatom szerint a pácienseket partnerként kezelve együttműködési hajlandóságuk akár „long-life” terápiát igénylő betegségek esetén is kiemelkedő lehet.

Végzettség
  • 1984-1990   SOTE ÁOK
  • 1997 Szakvizsga Reumatologia
  • 2006 Természetgyógyász  szakképesítés (ETI vizsga)