Tünete van?

Egyeztesse digitális asszisztensünkkel, hogy biztosan a megfelelő szakemberhez kerüljön!

Tünet egyeztetés

Önre szabva!

Egyedi bionformatikai rendszert állítottunk az Ön gyógyulásának szolgálatába. Engedje, hogy orvosunk előre felkészüljön a személyre szabott vizsgálatára!

A regisztrációval töltött 5 percét számos kényelmi szolgáltatással háláljuk meg:

– online időpontfoglalás
– azonnali leletelérés

Részletek

Online szakorvosi rendelés, videó konzultáció bioinformatikai támogatással

Azon Pácienseink számára, akiknek nincs lehetőségük, vagy nem tudnak otthonról kimozdulni, Magyarországon elsőként online bioinformatikai rendszerrel támogatott szakorvosi videó konzultációs lehetőségeket biztosítunk, annak érdekében, hogy a különböző vizsgálati eredmények, illetve a továbbiakban javasolt teendők részletes megbeszélésére szakszerű segítséget, javaslatot kapjanak szakorvosainktól a fájdalmaik, tüneteik csökkentésére vagy a betegségük kivizsgálására.

A CMC Déli Klinika® szakorvosi videó konzultációja kiváló megoldás lehet és könnyen, gyorsan, kényelmesen elérhető segítséget biztosít:

• ha megnyugtató szakorvosi javaslatra, tanácsra van szüksége
  • ha elbizonytalanodott a betegsége vagy a gyógyszereinek az adagolása kapcsán
  • a jelenlegi kezelés mellett kialakuló állapot rosszabbodása, fokozódó tünetek esetén
  • a kezelés mellett jelentkező mellékhatás(ok) kapcsán a további teendők
    megbeszélésére
  • a korábbi betegségének, vagy panaszainak a kiújulása esetén
    szakértői másodvéleményezésre
  • ha bizonytalan abban, hogy kihez forduljon segítségért

Hogyan vehetem igénybe a CMC Déli Klinika ® online szakorvosi videó konzultációs rendelését?

A videó konzultációhoz e-mailben kapott link segítségével végezze el az alábbi videó szerinti beállítást:

Az online szakorvosi videó konzultáció díja: 20 000 Ft.

📧 [email protected]

Új innovatív, magas szakmai színvonalú, kényelmes és biztonságos megoldás modern technológiával

Egyszerű és kényelmes online vagy telefonos időpont kiválasztást és foglalást követően

• utazás, beutaló, sorban állás és várakozás nélkül
  • a korábbi, vagy jelenlegi leletek, orvosi dokumentáció előzetes egyszerű és biztonságos feltöltését
  • valamint az online, egyedi állapotfelmérő kérdőív kitöltését követően
  • a szakorvosi videó konzultáció során:
      • részletesen kiértékelésre és megbeszélésre kerülnek az egészségügyi panaszai, tünetei
      • a betegségével kapcsolatos tudnivalók, szakorvosi tanácsok
      • a javasolt kezeléssel kapcsolatos tudnivalók
      • a további kivizsgálási és/vagy kezelési javaslatok
      • a szükséges kontroll vizsgálat időpontja
      • valamint választ kap az Önben felmerülő kérdésekre

A szakorvosi videó konzultációt követően a vizsgálati dokumentáció feltöltésre kerül az Ön személyes egészségügyi dokumentumai közé, ahonnan bármikor letöltheti, kinyomtathatja.

A CMC Déli Klinika szakemberei elkötelezettek abban, hogy a járványügyi vészhelyzetben is modern technológiai megoldásokkal, magas szakmai színvonalú szolgáltatásokkal segítsék a Páciensek biztonságos egészségügyi ellátását.

Kiknek javasoljuk?

Az online bioinformatikai rendszerrel támogatott szakorvosi videó konzultációs lehetőséget javaslunk azon Pácienseink számára, akik:

• a járványügyi vészhelyzet, vagy egyéb akadályozó tényezők miatt nincs lehetőségük, vagy nem szeretnének otthonról kimozdulni
  • saját maguk vagy idős hozzátartozóik védelme érdekében nem akarnak közlekedési eszközt igénybe venni és minimalizálni szeretnék minden közösségi érintkezésüket
  • szakorvosi iránymutatást, véleményt vagy másodvéleményt szeretnének kérni a tüneteikkel, betegségükkel, kivizsgálásukkal vagy kezelésükkel kapcsolatban
  • 65 évnél idősebbek és otthon, kényelmesen és biztonságban szeretnének szakszerű segítséget, javaslatot kapni a fájdalmaik, tüneteik csökkentésére vagy a betegségük kivizsgálása, kezelése kapcsán

Online szakorvosi rendelés, videó konzultáció bioinformatikai támogatással, amely otthonról, biztonságban és kényelmesen vehető igénybe!

📧 [email protected]

A szakorvosi videó konzultáció során az orvos a Páciens által megadott adatok és a rendelkezésére bocsátott orvosi dokumentáció alapján tud adni szakvéleményt. Így kérjük, hogy pontosan töltse ki a konzultáció előtt az online állapotfelmérő kérdőívünket és töltse fel a CMC bioinformatikai rendszerébe a betegségével, kivizsgálásával kapcsolatos már meglévő leleteit, orvosi dokumentációját.