Grow your

Time has changed

Az alvászavarnak számos szövődménye lehet. Ne halogassa a kivizsgálást, foglalja le időpontját még ma!

CMC Déli Klinika komplex alvásdiagnosztikai kivizsgálás:
53.000 Ft

A kivizsgálás 3 egyszerű lépése:

1. Alvásdiagnosztikai eszközös szűrővizsgálat, kényelmesen az otthonában

2. Szakorvosi kiértékelés a CMC Déli Klinikán

3. Fül-orr-gégészeti szakorvosi vizsgálat és konzultáció a kezelési lehetőségekről

Komplex alvásdiagnosztika

Grow your

Time has changed

A kialvatlanság következtében a szervezetben kialakuló stressz-reakciók jelentősen növelik a közlekedési balesetek kockázatát, és fokozzák számos súlyos betegségének kialakulását:

• cukorbetegség és elhízás
  • szív és érrendszeri betegségek: magas vérnyomás, szívinfarktus, stroke
  • szorongás, depresszió
  • pszichiátriai betegségek

Az alvászavar hatására emelkedik a magas vérnyomás, a stroke és az infarktus kockázata, a betegség rontja a cukor-anyagcserét, de okozhat depressziós tüneteket, memória és koncentrációs zavarokat is, így jelentős egészségi rizikófaktornak számít. A horkolás mellett fő tünete a nappali álmosság.

A betegségre nem jellemző, hogy spontán módon gyógyulna vagy javulna, így azzal a betegnek sokszor éle­te végéig együtt kell élnie. Az évek múlásával a kezeletlen betegség mértéke jelentősen súlyosbodik, amely súlyos szövődmények, társ­betegségek kialakulását segíti elő. Súlyosabb változataik jelentősen fokozhatják a szív- és érrendszeri megbetegedések kockázatát, emellett aluszékonyságot, kimerültséget okozhatnak és így fokozzák a közlekedési balesetek kockázatát is.

CMC Déli Klinika komplex alvásdiagnosztikai kivizsgálás:

53.000 Ft

Komplex alvásdiagnosztika