Tünete van?

Bizonytalan, hogy kihez fordulhatna panaszával?
Segítünk megtalálni a megfelelő szakrendelésünket!

Tünetkereső

Bioinformatikai gondoskodás ÖNRE szabva:

– Tünet- és orvoskereső
– Azonnali időpontfoglalás

Engedje, hogy orvosunk előre felkészüljön a vizsgálatra. Foglalást követően ne felejtse el kitölteni az állapotfelmérő adatlapot az online profiljában!

Pszichológiai konzultáció

A klinikánkon széles körben rendelkezésre álló, több szakmát képviselő szomatikus gyógyító munka mellett nagy hangsúlyt fektetünk a lélek betegségeinek felismerésére és kezelésére is. Munkatársaink magasan képzett, széleskörű gyakorlati tapasztalattal rendelkező szakemberek, céljuk, hogy segítsék a betegségek komplex gyógyítását.

Pszichológusainkat beutaló és várólisták nélkül látogathatják kedves Pácienseink.

Vezérfonalunk az emberközeliség, az empátia és a személyre szabott, egyéni segítségnyújtás.

A lélek betegségeinek kezelésében járatos szakembereink segítséget nyújtanak pácienseinknek nehéz élethelyzeteinek, lelki eredetű problémáinak megoldásában, konfliktusaik feltárásában.

A gyakran előforduló szorongásos betegségek, pánikbetegség, illetve depresszió mellett új élethelyzetek (pl. válás, haláleset, gyász) feldolgozásában, alvási nehézségek megoldásában is segítséget tudnak adni szakembereink. Emellett bizalommal fordulhatnak hozzánk azok a Páciensek is, akiknek célja önmaguk jobb megismerése illetve lelki egészségük megőrzése.

Pszichológiai állapotfelmérés, konzultáció: 15 000 Ft

📱 +36-1-999-0640
📧 [email protected]

Pszichológiai online szakorvosi rendelés, pszichológus videó konzultáció bioinformatikai támogatással

Azon Pácienseink számára, akiknek nincs lehetőségük, vagy nem tudnak otthonról kimozdulni, Magyarországon elsőként online bioinformatikai rendszerrel támogatott pszichológus szakorvosi videó konzultációs lehetőségeket biztosítunk. annak érdekében, hogy a különböző vizsgálati eredmények, illetve a továbbiakban javasolt teendők részletes megbeszélésére szakszerű segítséget, javaslatot kapjanak szakorvosainktól a tüneteik csökkentésére vagy a betegségük kivizsgálására.

A CMC Déli Klinika® pszichológiai videó konzultációja kiváló megoldás lehet és könnyen, gyorsan, kényelmesen elérhető segítséget biztosít:

• ha megnyugtató pszichológus szakorvosi javaslatra, tanácsra van szüksége
  • ha elbizonytalanodott az pszichológiai betegsége vagy allergiás gyógyszereinek az adagolása kapcsán
  • a jelenlegi kezelés mellett kialakuló állapot rosszabbodás, fokozódó allergiás tünetek esetén
  • a kezelés mellett jelentkező mellékhatás(ok) kapcsán a további teendők
    megbeszélésére
  • a korábbi pszichológiai betegségének, vagy pszichológiai panaszainak a kiújulása esetén
  • pszichológus szakértői másodvéleményezésre
  • ha bizonytalan abban, hogy kihez forduljon segítségért

Hogyan vehetem igénybe a CMC Déli Klinika® online pszichológiai videó konzultációs rendelését?

Az pszichológus videó konzultációhoz e-mailben kapott link segítségével végezze el az alábbi videó szerinti beállítást:

Az online pszichológus szakorvosi videó konzultáció díja: 20 000 Ft.

Foglaljon gyorsan, egyszerűen és kényelmesen időpontot!

📲 +36-1-999-0640
📧 [email protected]