Árak

Ortopédia

Ortopédiai szakorvosi vizsgálat és PRP kezelés (2 ízület)

210 000 Ft

Azonnali online
időpontfoglalás

Ortopédia

Ortopédiai szakorvosi vizsgálat és PRP kezelés (1 ízület)

125 000 Ft

Sajátvér terápia (PRP kezelés)

A porckopások (arthrosis), ízületi fájdalmak, krónikus ízületi illetve íngyulladások (pl. teniszkönyök, golf-könyök, Achilles-ín gyulladás, sarkantyú, ugrótérd), sport és izomsérülések, befagyott váll, alagút szindróma esetében a CMC Déli Klinika szakemberei nagyon eredményesen alkalmazzák az úgynevezett PRP kezelést, amely a szervezet saját regenerációs és gyógyító folyamatainak a serkentésével éri el a hatásait.

A PRP saját vér injekciós kezelés (thrombocyta dús plazmainjekció: Platelet Rich Plasma) lényege a páciens saját véréből kivont a növekedést, a porckopás regenerálódását elősegítő, biológiailag aktív alkotóelemek koncentrátumban történő visszajuttatása a gyógyítandó területre; egy fajta folyékony-szövet átültetés. A saját vér koncentrátumból felszabaduló növekedési faktorok kifejezetten elősegítik a porcsejtek szaporodását, a szövetek és a sejtek regenerációját, gyógyítását.

A kezelés lehetővé teszi, hogy a pácienstől egyszerű vénás vérvétellel levett kevés vérből kinyerjék a kezeléshez használt növekedési faktorokat, majd a növekedési faktorokat dúsító eljárást követően a saját-vér koncentrátumot, gyógyító szérumot injekció formájában a porckopás, krónikus ízületi vagy íngyulladás, sportsérülés helyére juttassák.

A kezelés hatásosságát több ezer kezelés és klinikai vizsgálat eredményei bizonyítják, nincs ismert mellékhatása, biztonságos, nem okoz hegesedést, megfelelő időben és indikációban alkalmazva több éves panaszmentesség is elérhető a segítségével, így a protézisműtét ideje is késleltethető.

A kezelést élsportolók is igénybe vehetik, amikor is biztosítjuk a beavatkozás WADA (Nemzetközi Doppingellenes Ügynökség) által igényelt dokumentációját.

AZONNALI ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS

+36-1-999-0640

Milyen esetekben javasolható a PRP kezelés?

• ízületi fájdalmak (pl. térd fájdalom, befagyott váll, csípő fájdalom), porckopás, krónikus ízületi gyulladás (arthrosis)
  • teniszkönyök
  • Achilles-ín gyulladás
  • sarkantyú