Tünete van?

Bizonytalan, hogy kihez fordulhatna panaszával?
Segítünk megtalálni a megfelelő szakrendelésünket!

Tünetkereső

Bioinformatikai gondoskodás ÖNRE szabva:

– Tünet- és orvoskereső
– Azonnali időpontfoglalás
– Online leletkezelés

Engedje, hogy orvosunk előre felkészüljön a vizsgálatra. Foglalást követően ne felejtse el kitölteni az állapotfelmérő adatlapot az online profiljában!

Teljes körű ultrahang vizsgálatok - csúcstechnológiával

Mesterséges intelligenciával támogatott, precíziós ultrahang diagnosztika – Magyarországon magánfinanszírozásban elsőként!

Monokristályos ultrahang technológia – áttörés a diagnosztikában

A CMC Déli Klinikán® már elérhető a nemzetközileg is az egyik legkorszerűbbnek tartott ultrahang diagnosztika, amely technológiai és klinikai áttörést jelent, a speciális monokristályos technológiának (S-VUE) köszönhetően kiváló képminőséget (felbontást, leképezési mélységet) valamint az újonnan kifejlesztett S-Vision detektor technológiával együtt prémium teljesítményt, minőséget és így kivételesen pontos, precíziós diagnosztikát biztosít.

Bővebben a speciális monokristályos technológiáról 🔎
Összességében a készülék a technológiai újításoknak köszönhetően magasabb érzékenységgel vizsgál, mint a hagyományos készülékek vizsgálófejei, jobb felbontással, mélyebbre hatol a szövetek szintjén, javítva ezzel a képminőséget és csökkentve a képek zajosságát. Ezáltal olyan esetekben is kiválóan alkalmazható, amikor a rutinban használt készülékek pontossága erősen csökken pl. túlsúlyos páciensek esetében. A jelgenerálás és fogadás, a vizsgálófejek és a képfeldolgozó eljárások optimális összhangja, valamint a hazai/nemzetközi szinten is elismert Szakértőink garantálják a CMC Déli Klinikán® alkalmazott ultrahang diagnosztika prémium teljesítményét és így a precíziós, azaz kivételesen pontos diagnózist. A speciális, monokristályos technológiával készült vizsgálófejek (S-VUE technológia) esetében egyedi gyártástechnológiát alkalmaznak a prémium képminőség érdekében. A vizsgálófejekben található kristálysor egyetlen kristályból növesztve készül, ami által teljesen homogén a felépítése, ezáltal kiváló felbontást, leképezési mélységet és szélesebb ultrahangos sávszélesség tartományt biztosítanak. Az újonnan kifejlesztett S-Vision detektor technológiával együtt – amely a visszaverődő ultrahang szignálokat speciális, digitális szűrési technológiával analizálja – biztosított a kiváló felbontás, a nagyobb mélységi áttekintés, azaz a pontosabb precíziós diagnosztika, valamint csökkenthető a képek zajossága és a műtermékek képződése.

Hogyan zajlik az ultrahang vizsgálat a CMC Déli Klinikán®?

Az ultrahang vizsgálatok döntő többsége előkészületet nem igényel, fájdalommentes, sugármentes, biztonságos és megbízható eljárás, ami kortól függetlenül bármikor megismételhető. A betegnek szabaddá kell tennie a vizsgálandó testrészét, majd fel kell feküdnie a vizsgálóasztalra. A vizsgáló fejre, vagy a vizsgálandó területre az ultrahang terjedését elősegítő gél állagú anyagot teszünk.  A vizsgálat alatt mindössze annyi kellemetlen érzés lehet, hogy a gél hideg, illetve, hogyha a vizsgáló fejjel egy egyébként is fájdalmas területet érintenek.

Időpontfoglalás ultrahang vizsgálatokra:

📱 +36-1-999-0640
📧 [email protected]

Radiológiai online szakorvosi rendelés, radiológus videó konzultáció bioinformatikai támogatással

Azon Pácienseink számára, akiknek nincs lehetőségük, vagy nem tudnak otthonról kimozdulni, Magyarországon elsőként online bioinformatikai rendszerrel támogatott radiológus szakorvosi videó konzultációs lehetőségeket biztosítunk. annak érdekében, hogy a különböző vizsgálati eredmények, illetve a továbbiakban javasolt teendők részletes megbeszélésére szakszerű segítséget, javaslatot kapjanak szakorvosainktól a tüneteik csökkentésére vagy a betegségük kivizsgálására.

A CMC Déli Klinika® radiológiai videó konzultációja kiváló megoldás lehet és könnyen, gyorsan, kényelmesen elérhető segítséget biztosít:

• ha megnyugtató radiológus szakorvosi javaslatra, tanácsra van szüksége
  • ha elbizonytalanodott az radiológiai betegsége vagy allergiás gyógyszereinek az adagolása kapcsán
  • a jelenlegi kezelés mellett kialakuló állapot rosszabbodás, fokozódó allergiás tünetek esetén
  • a kezelés mellett jelentkező mellékhatás(ok) kapcsán a további teendők
    megbeszélésére
  • a korábbi radiológiai betegségének, vagy radiológiai panaszainak a kiújulása esetén
  • radiológus szakértői másodvéleményezésre
  • ha bizonytalan abban, hogy kihez forduljon segítségért

Hogyan vehetem igénybe a CMC Déli Klinika® online radiológiai videó konzultációs rendelését?

radiológus videó konzultációhoz e-mailben kapott link segítségével végezze el az alábbi videó szerinti beállítást:

Az online radiológus szakorvosi videó konzultáció díja: 20 000 Ft.

Foglaljon gyorsan, egyszerűen és kényelmesen időpontot!

📲 +36-1-999-0640
📧 [email protected]

Kérdése van?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!